Kemaskini 7 Eleven

Salam sejahtera buat semua.

enigma

Kenapa 7 Eleven? Ni tarikh semalam sebenarnya. Patutnya semalam la kan tulis tajuk macam ni, tapi sebutan tu macam best je, jadi sesuai dibuat tajuk la kan. Kebetulan pula, memang entri ni berkaitan dengan apa yang berlaku semalam.

Apa yang berlaku semalam eh? Ringkasnya, semalam memang penat sangat, tiba-tiba teringat kat kampung halaman, Kelantan kalah Piala Malaysia, dan entri yang dikatakan panas oleh seorang rakan.

Continue reading

Imbas kembali Oktober 2009

Salam sejahtera buat semua.

october-2009

[Smash Mag]

Entri imbas kembali datang lagi buat kali yang kedua. Kali ini diteruskan pula dengan bulan Oktober 2009. Sila baca di sini untuk entri Imbas kembali September 2009. Imbas kembali kali ini akan meninjau semula entri-entri yang ditulis sepanjang bulan 10 dan perkara-perkara lain yang berkaitan.

Continue reading

Rapuan dalam keserabutan malam

Salam sejahtera buat semua.

lidi banyak

[gambar]

Mula-mula sekali nak cakap yang entri ni memang personal dan ditulis sekadar mengisi masa terluang dan sebagai catatan dalam masa terdekat ni. Malam yang sunyi dan sejuk macam ni rasa macam takde benda je nak buat.

Ok, itu tak benar sama sekali. Tak sampai lagi dua minggu Final Exam akan bermula. Tengok rakan-rakan semua dah mula meletakkan tanda merah kat status gtalk masing-masing. Eh, tapi malam ni ramai je idle sebab tengok Nur Kasih kot. Huhu…

Continue reading

Secebis kesibukan yang bermakna

Salam sejahtera buat semua.

Tag-Giving-8th-Foundy-Grad

Dalam separa sedar, rupanya minggu ni dah hampir sampai ke penghujungnya. Kesibukan minggu ni juga bakal berakhir, untuk berehat sebentar sebelum menyambung kembali amanah dan tanggungjawab.

Seperti dalam entri sebelumnya, aku ada menceritakan sedikit sebanyak keadaan yang semakin genting dan sibuk sejak kembali daripada cuti raya baru-baru ini.

Continue reading