Pencapaian terbaik setakat ini

Salam sejahtera buat semua.

nuffnang unique visit 4okt 10okt

Dah lama sebenarnya  nak tulis pasal entri ni. Idea ni datang pada minggu lepas sebab ada banyak benda bagus, menarik dan menguntungkan berlaku.

Dalam entri ni, tak banyak yang nak ditulis, hanya beberapa gambar yang menghiasi. Entri ni dikhaskan untuk menunjukkan pencapaian yang telah dicapai oleh blog beliamuda {dot} com setakat ini. Inilah pencapaian yang tidak pernah terfikir pun akan dicapai.

Continue reading

Jom tukar pautan dengan beliamuda.com

Salam sejahtera buat semua.

link exchange

Anda ada blog? Anda ingin bertukar-tukar pautan dengan saya?

Jika ya, jangan segan-silu untuk memberi pautan ke blog anda di halaman komen dan saya akan masukkan pautan blog anda di dalam Pautan Rakan Blogger. Jika anda bernasib baik, saya akan masukkan anda dalam entri dedikasi seperti yang pernah saya lakukan sebelum ni [dedikasi bulan April dan dedikasi bulan Mei].

Continue reading

Imbas kembali September 2009

Salam sejahtera buat semua.

september 2009

Berlalu sudah September 2009 yang merupakan antara bulan paling banyak berlaku perkara-perkara menarik dalam hidup aku. Macam setahun yang lepas jugak la kan. Hmm…

Awal bulan September (lebih tepat lagi pada akhir bulan Ogos), aku baru sahaja pulih kembali daripada demam + selsema + batuk + ulser. Satu kenikmatan terasa bila pulih semula dan rasa cergas. Lepas daripada tarikh ni la baru aku aktif semula menulis.

Continue reading

Laman 20 - 32« Mula...10...1819202122...30...Akhir »