Harga Samsung Galaxy Note 2 di Malaysia

Salam sejahtera buat semua.

Samsung Galaxy Note II

Mesej di Facebook sendikit rancak hari ni walaupun tuan badan demam apabila seorang rakan yang menggunakan iPhone 4S bertanyakan tentang harga Samsung Galaxy Note. Kebetulan juga Samsung Galaxy Note 2 dilancarkan pada hari ini dan bakal dijual di Malaysia pada 19 Oktober nanti.

Mengambil petikan daripada blog Amanz, “Samsung Galaxy Note 2 membawakan cip pemprosesan empat-teras 1.6GHz, bateri berkapasiti 3100 mAh, kamera belakang 8-megapixel dan kamera hadapan 1.9-megapixel. Ia turut dilengkapi dengan Android 4.1 Jelly Bean padanya.”

Harga Samsung Galaxy Note 2

Bagaimana pula dengan harganya? Dalam satu gambar Instagram yang dimuat naik oleh Abang Budiey, Samsung Galaxy Note 2 akan dijual pada harga RM2,299. Boleh tahan jugak harganya ni. Kalau nak dapat harga yang kompetitif dengan pelan data, kenalah tunggu Maxis, Celcom dan DiGi keluarkan pakej masing-masing.

Jadi, dengan pelancaran Samsung Galaxy Note 2 ni, berapakah harga jualan untuk Galaxy Note yang masih berada dalam pasaran? Rakan saya tu macam dah berkenan nak beli smartphone dengan skrin besar. iPhone 4S bersaiz kecil katanya.

beliamuda: Kalau bab smartphone, suka benar rakan-rakan tanya saya…

11 thoughts on “Harga Samsung Galaxy Note 2 di Malaysia

  1. harus la tanye nifi,sumber rujukan terbaik niii kalau bab2 smartfon.hehe..btw tq for the post.now time to decide! :D

    • tolong lah belikan kat saya telefon wahai ayah ku,walaupon janji ku aku tak leh nak tetapkan tetapi aku pon nak jadi mcm kwn ku mna adil mak kurang setuju ayh pula erm kurang sangat lah aku nak tunjuk kan yang aku ni budak yang boleh kawal nafsu tapi ni benda ni tak leh nak kawal nafsu aku nak nombor telefon awek aku jgak (hafiz)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge