Kad Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri (Bahagian 1)

Salam sejahtera buat semua.

kad ucapan selamat hari raya

Semenjak di awal Ramadhan 1432H, ramai yang telah mencari kad ucapan raya. Nampaknya, ada yang di awal puasa lagi dah mula merasakan mood raya. Kalau tak, masakan dicari kad-kad untuk ucapan Selamat Hari Raya.

Selari dengan peningkatan penggunaan Internet, makin ramai yang menggunakannya sebagai medium untuk berkomunikasi. Sampai kad raya pun nak dicari secara dalam talian. Lagipun, dalam talian ni biasanya percuma je untuk dapatkan benda-benda yang kita nak, sama ada dengan cara yang betul mahupun salah.

Minggu lepas, Neyra Shazeyra ada membebel tentang mahalnya kos untuk menghantar kad ucapan Selamat Hari Raya. Kalau tak silap, tak cukup sekadar setem 30 sen (kalau Neyra baca ni, boleh konfemkan balik eh). Mungkin sebab tu ramai beralih daripada kad tradisional kepada paling kurang pun ucapan dengan menggunakan SMS.

Bagi yang nak nampak lebih menarik, kad ucapan Selamat Hari Raya secara maya menjadi pilihan. Kali ini, saya kongsikan lagi gambar-gambar kad ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri dengan pautan ke lokasi asal ianya ditemui.

kad ucapan selamat hari raya aidilfitri

Ada pelbagai pilihan saiz kad ucapan di atas pada lokasi asal

kad selamat hari raya

Berhati-hati di jalan raya…

kad hari raya aidilfitri

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maah Zahir dan Batin…

ucapan selamat hari raya

Yang ni boleh potong dan lipat…

beliamuda: Kalau nak lebih bermakna, cuba la korang reka sendiri kad ucapan Selamat Hari Raya dan kongsikan dengan semua…

17 thoughts on “Kad Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri (Bahagian 1)

  1. ISNIN cari SELASA ,

    Nk tanya nampak x RABU,
    Agar igtkn KHAMIS, bgtau
    JUMAAT, supaya xlupa
    Msj kt SABTU, yg AHAD dh raye!!
    Selamat Menyambut hari raye aidil fitri maaf zahir dan batin..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge