Koleksi Kad Ucapan Selamat Hari Raya

Salam sejahtera buat semua.

ucapan kad raya

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Fizikal dan Spiritual~

Untuk Syawal yang bakal menjelang tiba ni, korang ada dapat kad raya tak? Rasanya tradisi menghantar kad raya ni sudah tidak diamalkan sangat sebab ianya mengambil masa untuk menulis dan menghantar kad ucapan selamat hari raya tersebut.

Tapi, dengan kad raya ni, pastinya timbul suasana berhari raya sebab kad raya ni boleh dikatakan sebagai salah satu benda yang menjadi simbolik dengan hari raya (selain mercun, kuih raya dan pakaian raya).

Di bawah adalah koleksi kad ucapan selamat hari raya yang best dengan ucapan dan kata-kata selamat hari raya kepada semua!

kad raya kartun

Nak duit raya… Tapi dah besar dah…

kad raya comel

Jom datang beraya ke rumah… Saya nak awak datang jugak…

kad raya aidilfitri

Mohon ampun di atas segala salah dan silap…

kad raya ultramanCuti berkhidmat sementara untuk menyambut Hari Raya Aidilfitri

Dengan ingatan tulus ikhlas, untuk semua…

Kalau rajin, boleh cetak lepas tu tampal kat dinding rumah. Nampak meriah sikit! (gelak nakal~)

beliamuda: Tahun lepas ada dapat sekeping kad raya… Selagi belum tiba malam menjelang raya, sms ucapan selamat hari raya tidak akan dihantar. Hoho~

21 thoughts on “Koleksi Kad Ucapan Selamat Hari Raya

  1. Pingback: Kad Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri (Bahagian 1) | beliamuda {dot} com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge