Buat Adinda Tercinta, Selamat Ulang Tahun Kelahiran ke-20

Salam sejahtera buat semua.

Sketch Ina

Semalam agak terlewat mengucapkan selamat ulang tahun kelahiran buat adinda Nurul Syazwina. Tapi kalau call pun, dah tidur awal-awal lagi semalam. Mesej yang dihantar pun berbalas pagi tadi je kan?

Baru abang ingat, patut la minggu lepas semangat je ajak balik rumah. Nak balik macam mana la kalau sekarang ni sibuk je memanjang.

Gambar di atas tu dihasilkan setahun yang lalu. Tak terbuat benda yang baru sebab tak sempat. Gambar dipetik semula daripada entri Lakaran Kehidupan Wajah-Wajah Ceria.

Sekarang dah masuk umur 20, tak perlulah nak manja-manja sangat. Nanti tak seronok bila orang nak menyunting. Haha.. (^_^)v

beliamuda: Kakak dia tu jangan lupa jaga adik elok-elok…

4 thoughts on “Buat Adinda Tercinta, Selamat Ulang Tahun Kelahiran ke-20

  1. Pingback: Adinda Nurul Hazwani, Genapnya Umur 21 Tahun | beliamuda {dot} com

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge