Adinda Nurul Hazwani, Genapnya Umur 21 Tahun

Salam sejahtera buat semua.

kek hari jadi

Tanggal 20 April 2011, genaplah 21 tahun umur adik perempuan pertama saya. Seperti biasa, hanya ucapan selamat hari lahir yang ringkas sahaja dihantar. Yang penting, tepat 12 malam dihantar. Haha (^_^)v

Abang curi jugak sedikit masa untuk menulis di sini (maklumlah sibuk) , nanti ada pulak yang dengki adinda sorang lagi je yang dibuat ucapan khas di sini. 😛

Continue reading

Buat Adinda Tercinta, Selamat Ulang Tahun Kelahiran ke-20

Salam sejahtera buat semua.

Sketch Ina

Semalam agak terlewat mengucapkan selamat ulang tahun kelahiran buat adinda Nurul Syazwina. Tapi kalau call pun, dah tidur awal-awal lagi semalam. Mesej yang dihantar pun berbalas pagi tadi je kan?

Baru abang ingat, patut la minggu lepas semangat je ajak balik rumah. Nak balik macam mana la kalau sekarang ni sibuk je memanjang.

Gambar di atas tu dihasilkan setahun yang lalu. Tak terbuat benda yang baru sebab tak sempat. Gambar dipetik semula daripada entri Lakaran Kehidupan Wajah-Wajah Ceria.

Continue reading