Nokia C3 Untuk Penggunaan Rangkaian Sosial

Salam sejahtera buat semua.

nokia-c3

Satu lagi telefon bimbit pintar daripada Nokia baru sahaja dilepaskan kepada umum iaitu Nokia C3. Nokia C3 (seperti model lain dalam siri C) adalah khusus untuk pengguna yang aktif dalam rangkaian sosial. Nokia N8 juga sudah ada dalam pasaran Malaysia.

Nokia C3 dicipta untuk memudahkan fungsi pengguna untuk berhubung dalam rangkaian sosial media dengan hanya beberapa klik di paparan skrin perumah (baca: Home Screen). Dengan harga yang dicadangkan untuk pasaran Malaysia pada RM520 untuk Nokia C3, anda boleh dapatkan harga lebih murah melalui pakej yang ditawarkan oleh Celcom.

beliamuda: Sayang sekali hp ni cuma ada kamera 2-megapixel. Padanlah harga RM520 dengan fungsi yang canggih untuk penggunaan rangkaian sosial. Ada kekunci QWERTY penuh dengan rekaan hampir serupa dengan Blackberry Bold.

9 thoughts on “Nokia C3 Untuk Penggunaan Rangkaian Sosial

  1. saya ni baru saja mngnakan handphone nokia c3 ini……ya agak bagus juga…..tapi yg krng bgsnyna adlah mslah bluetooth…sy cba bluetooth dngan lgu dri fon kkak sya.handphone kakak sya sony ericson…..sya cba bluetooth…..tpi yg dpafail rosak @ lgu yg len………atau dpat gmbar……terbalik…..kenapa ya….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge