Jadual Waktu Ujian Pencapaian Sekolah Rendah 2010

Salam sejahtera buat semua.

dewan peperiksaan UPSR

Pihak Kementerian Pelajaran Malaysia telah mengeluarkan jadual waktu peperiksaan bagi Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) 2010. Jadual waktu tersebut boleh didapati di portal rasmi Kementerian Pelajaran Malaysia.

Di bawah ini turut dipaparkan jadual waktu penuh bagi UPSR 2010.

Merujuk kepada jadual waktu UPSR 2010 di atas dan tarikh peperiksaan UPSR 2010, peperiksaan bertulis akan berlangsung mulai 21 sehingga 23 September 2010.

Turut disertakan dalam dalam fail di atas ialah Borang Pengesahan Garis Panduan dan Arahan Dalam Jadual Peperiksaan UPSR 2010 Telah Dibaca. Jadual di atas mungkin berubah (draf).

beliamuda: Jangan lupa untuk membaca keseluruhan maklumat yang terdapat dalam fail tersebut (terutama ibu bapa dan guru) serta selamat belajar kepada semua calon UPSR 2010!

6 thoughts on “Jadual Waktu Ujian Pencapaian Sekolah Rendah 2010

  1. Pingback: Tarikh Peperiksaan UPSR, PMR, SPM dan STAM 2010 | beliamuda {dot} com

  2. Assalamualaikum semua,

    adik-adikku yang akan menduduki ppr UPSR.semuga kalian akan berjaya dalam peperiksaan kali ini dan mendapat keputusan 5A insyallah.Abang harap adik2 telah bersedia dan terus mengulangkaji tanpa jemu dan anggaplah buku dan nota2 itu sebagai hidangan utama harian yang wajib di santap tanpa ada perasaan malas.hadaplah ia dengan penuh minat dan bersungguh2.Semuga doa dari kedua ibubapa kalian akan di makbulkan tuhan insyallah.Sembahyang jangan lupa.Doa jangan lupa.insyallah akan berjaya.bye bye dari uncle.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge