(Contest) Hidup Untuk Memberi – Menangi Acer Aspire One Secara Percuma

Salam sejahtera buat semua.

Acer Aspire One

Masih ingat lagi dengan contestHidup Berani Untuk Gagal” tempoh hari? Penganjur contest yang sama kembali lagi dengan contest yang sangat menarik. Baca lebih lanjut di bawah.

Kalau contest “Hidup Berani Untuk Gagal” yang lalu menawarkan hadiah yang berjumlah melebihi RM3000, kali ini Denaihati kembali dengan contest yang menawarkan hadiah Acer Aspire One kepada dua pemenang.

Apa yang membezakan contest kali ini dengan yang lalu ialah pemilihan pemenang. Kalau dulu perlu bersaing untuk mendapatkan ranking tertinggi bagi kata kunci “HIDUP BERANI UNTUK GAGAL” di enjin carian Google, kali ini anda hanya perlu menjadi referal terbanyak ke blog Denaihati daripada blog anda dan juga untuk pengomen terbanyak sepanjang tahun 2010 di blog beliau.

Syarat

Hanya tiga sahaja syarat yang dikenakan kepada blog yang berminat untuk memenangi Acer Aspire One:

1. Mendaftar untuk menjadi peserta dengan membuat entri istimewa dan tinggalkan komen penyertaan diruang komen di blog Denaihati, pautan penyertaan di CommentLuv dan jangan lupa masukkan ayat saya tahu contest Hidup Untuk Memberi dari blog : contoh saya tahu contest “Hidup Untuk Memberi” dari blog beliamuda {dot} com.

2. Follow @ http://twitter.com/denaihati

3. Follow @ http://facebook.com/denaihati

Kepada blogger yang rajin mempromosi contest ini akan mendapat hadiah RM20 untuk setiap referal. Lebih banyak referalnya maka lebih besar hadiahnya.

Tarikh Tutup

Pada jam 11.59 pm, 31/12/2010

Keputusan

Pemenang akan diumumkan 2 minggu selepas tarikh tamat contest.

beliamuda: Untul lebih lanjut, jangan lupa untuk singgah di blog Denaihati!

51 thoughts on “(Contest) Hidup Untuk Memberi – Menangi Acer Aspire One Secara Percuma

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge