Ada Apa Dengan Anugerah Juara Lagu 24?

Salam sejahtera buat semua.

AJL 24

Anugerah Juara Lagu ke-24 atau AJL 24 akan diadakan pada 10 Januari 2010. Kalau tengok tarikh tu, 10/01/10. Agak menarik jugak la tarikhnya tu.

Jadi, ada apa dengan Anugerah Juara Lagu tahun ni sebenarnya? Saya sebenarnya tidak ikut sangat pasal perkembangan muzik-muzik untuk tahun ni. Maklumlah, sibuk belajar. 😛

Mana la ada masa nak tengok tv semua tu. TV pun takde. Cuma selepas peringkat separuh akhir hari tu je ada selidik sikit. Tu pun sebab nak cilok lagu-lagu best. Ye la kan. Lagu yang dapat masuk pusingan akhir malam Anugerah Juara Lagu 2009 ni mestilah sedap didengar.

Sebagai fakta, memang kesemua lagu yang masuk final tu saya dah dengar. Tapi seriusnya saya tak tahu la siapa yang akan menang. Wat penat fikir je kan.

Tapi sebenarnya, tarikh AJL24 tu bukanlah sesuatu yang biasa bagi saya. Ada sesuatu pada tarikh tersebut. Diharapkan, hari itu akan menjadi suatu hari yang indah bagi saya. Harapnyalah…

beliamuda: Peristiwa bersejarah dalam hidup saya tu akan datang lebih awal berbanding malam AJL24 tu. Sebelum keputusan AJL24 tu keluar lagi. Hehe… 😀

26 thoughts on “Ada Apa Dengan Anugerah Juara Lagu 24?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge