(Star 5) Satu Cinta – Cinta Yang Didambakan

Salam sejahtera buat semua.

melodi-d-hujung-minggu

Minggu peperiksaan kali ni dirasakan sangat mencabar. Perubahan mood boleh berlaku bila-bila masa je. Sekejap rasa bersemangat, sekejap rasa down yang amat.

Sebenarnya, ada je entri nak ditulis semalam. Tapi, sebab rasa sangat terbeban semalam, aku tak jadi menulis dan lebih banyak bersendirian semalam. Lepas satu masalah, satu lagi datang. Rasa macam dah tak mampu je.

Alhamdulillah, cukup dengan sedikit nasihat daripada seorang ibu, hati terasa sedikit lapang. Terima kasih Mama kerana memahami.

Minggu ini, saya bawakan lagu yang baru sahaja didengari beberapa hari yang lalu. Terima kasih Yuyue (yang macho) untuk lagu ni. Sedikit sebanyak membantu dalam mengharungi saat-saat genting.

Jom layan lagu ni… (untuk audio sahaja, sila skrol ke bawah)

***

Star 5 – Satu Cinta

Ku memohon dalam sujudku pada-Mu
Ampunkanlah s’gala dosa dalam diri
Ku percaya Engkau bisa meneguhkan
Pendirianku… Keimananku…

Ku memohon dalam sujudku pada-Mu
Ampunkanlah s’gala dosa dalam diri
Ku percaya Engkau bisa meneguhkan
Pendirianku… Keimananku…

Engkau satu cinta
Yang s’lamanya aku cari
Tiada waktu ku tinggalkan
Demi cintaku kepada-Mu
Walau seribu rintangan
Kan menghadang salam diri
Ku teguhkan hati ini
Hanya pada-Mu
Ku pasrahkan…

Oh Tuhan… s’lamatkanlah hamba ini
Dari segala fatamorgana dunia
Oh Tuhan… jauhkanlah hamba ini
Dari hidup yang sia-sia

***

Boleh juga didengari di sini…

***

beliamuda: [1] tinggalkan masa yang telah lalu, bersedia untuk menghadapi masa depan… [2] dugaan semalam, diharap menjadi pemangkin agar diri ini lebih matang di masa depan…

18 thoughts on “(Star 5) Satu Cinta – Cinta Yang Didambakan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge