Ucapan Selamat Hari Guru 2011

Salam sejahtera buat semua.

Ucapan Selamat Hari Guru

Siapa dalam gambar di atas? Hensem tak? Hehe. Itulah dia Ketua Pengawas Sekolah Kebangsaan Bekelam, Muhammad Syafiq. Err, adik bongsu saya la ni. Gambar khas di atas diambil untuk buat ucapan selamat Hari Guru 2011 kepada para cikgu di sekolah dia.

Sebelum kita pergi lebih jauh, suka saya ingatkan tema sambutan Hari Guru 2011 ialah Guru Penjana Transformasi Negara. Sambutan tahun ini adalah yang ke-40 dan sambutan peringkat kebangsaan akan diadakan di Kuching.

Continue reading

Bercuti Semester di Kampung

Salam sejahtera buat semua.

Alhamdulillah, dapat jua saya jejakkan kami semula di rumah untuk bertemu dengan keluarga di kesempatan cuti semester selama seminggu ini. Oh, cuti semester yang cuma seminggu sahaja.

Dengki pula apabila tahu adik saya yang belajar di USM akan bercuti sehingga bulan September nanti. Lama tu. Apalah nanti nak buat kat rumah? Tidur dan makan je la kan? Lebih tepat, mengulang siaran RTM je la…

Perjalanan balik kali ini ditempuh bersama Anuar dan Baha. Jalan agak lengang sepanjang perjalanan daripada UTP ke kampung halaman (UTP – Ipoh – Kuala Kangsar – Gerik – Jeli – Tanah Merah – Machang – Melur – Jelawat) tanpa sebarang masalah.

Continue reading

Saya Terpilih Untuk Maxis10 Reviewers Programme: HTC Desire S

Salam sejahtera buat semua.

Alhamdulillah. Teruja apabila menerima pengesahan rasmi daripada pihak Maxis yang saya terpilih untuk Maxis10 Reviewers Programme bagi kali yang ke-11 bagi HTC Desire S.

Inilah khabar gembira yang saya kongsikan dalam entri pelangi petang yang cantik tempoh hari. Masa tu masih belum menerima pengesahan lagi. Tapi semalam semuanya sudah disahkan oleh pihak Maxis.

Continue reading

Adinda Nurul Hazwani, Genapnya Umur 21 Tahun

Salam sejahtera buat semua.

kek hari jadi

Tanggal 20 April 2011, genaplah 21 tahun umur adik perempuan pertama saya. Seperti biasa, hanya ucapan selamat hari lahir yang ringkas sahaja dihantar. Yang penting, tepat 12 malam dihantar. Haha (^_^)v

Abang curi jugak sedikit masa untuk menulis di sini (maklumlah sibuk) , nanti ada pulak yang dengki adinda sorang lagi je yang dibuat ucapan khas di sini. 😛

Continue reading