Jadual Waktu Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) 2011

Salam sejahtera buat semua.

dewan exam UPSR

Pihak Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM) telah mengeluarkan jadual waktu peperiksaan bagi Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) 2011 – masih lagi peringkat draf buat masa ini (21 Februari 2011). Jadual waktu tersebut boleh didapati di portal rasmi Kementerian Pelajaran Malaysia.

Di bawah ini turut dipaparkan jadual waktu penuh bagi UPSR 2011.

Merujuk kepada jadual waktu UPSR 2011 di atas dan tarikh peperiksaan UPSR 2011, peperiksaan bertulis akan berlangsung mulai 13 sehingga 15 September 2011.

Turut disertakan dalam dalam fail di atas ialah Borang Pengesahan Garis Panduan dan Arahan Dalam Jadual Peperiksaan UPSR 2011 Telah Dibaca. Jadual di atas mungkin berubah (draf).

beliamuda: Jangan lupa untuk membaca keseluruhan maklumat yang terdapat dalam fail tersebut (terutama ibu bapa dan guru) serta selamat belajar kepada semua calon UPSR 2011!

17 thoughts on “Jadual Waktu Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) 2011

  1. Pingback: Tarikh Peperiksaan UPSR, PMR, SPM, STAM dan STPM 2011 | beliamuda {dot} com

  2. don’t forget to revise at home.life isn’t always easy,but if you keep going an perserve to the very best of your ability,you will gain strength to manage the new challenges ahead.each goal that you reach is another important stepforward.

  3. Pingback: Jadual Waktu Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) 2011 | Eh,Sempoi!

  4. saya suka upsr.tapi ingat kalau puasa pun jangan lupa nak baca buku di rumah ye. saya doakan kamu semua mendapat 5a dalam upsr.kamu pun doakan saya mendapat 5a dalam upsr.sekian terima kasih.

  5. sya ade kembar tapi kami jauh brbeza . akak pandai saya tidk .
    dia sgt cekap dan senang utk memhami pljrn . bntu saya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge