(Liyana Jasmay) Aku Jatuh Cinta – OST Duhai Si Pari-Pari

Salam sejahtera buat semua.

Melodi

Jangan disangka tiada udang di sebalik mee goreng, walaupun makan mee goreng masa sarapan tadi terjumpa kepada udang je. Haha…

Duhai Si Pari-Pari Hati bukan tulisan biasa. Pasti ada makna tersirat kan? Eh, saya bukannya jatuh cinta. Tersembam pun tidak. 😀

Melodi d’ Hujung Minggu kali ni membawakan lagu Aku Jatuh Cinta yang dinyanyikan oleh Liyana Jasmay. Lagu ni adalah OST Duhai Si Pari-Pari (filem baru kot?).

Jom layan klip video Aku Jatuh Cinta ni.

*****

Lirik lagu Aku Jatuh Cinta – Liyana Jasmay (OST Duhai Si Pari-pari)

Sudah lama mencari
Tapi tak ku temui
Rasa yang selalu
Ada di hati, ada di hati, yeahh…

Kini aku temui
Jalan cerita cinta
Sekian lama mencari
Cinta…

Dulu cinta
Tiada lagi
Dan aku masih mencari-cari
Kerna hatiku sanggup menunggu
Cinta dari mu
Cinta dari mu, Ohh…

Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar aku hampir jadi resah
Bila cinta dari mu hadir bagai lena dari mimpi
Bagai perasa, bagai perasa
Hey, yeahh… Ohh…
Hey yeahh…

Ulang rangkap 3,4 dan 4

Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar kata hatiku pada ku
Tapi aku tak kuasa
Mengatakan pada mu
Rasa cintaku, rasa cintaku
Buatmu selamanya

Ulang rangkap 4 dan 5

*****

beliamuda: kalau ada salah kat lirik tu, pandai-pandai la tegur ya.. 😀

18 thoughts on “(Liyana Jasmay) Aku Jatuh Cinta – OST Duhai Si Pari-Pari

  1. Banyak banyak kali dgr jadi sedap gak.. Hehe.. Mcm kawen dgn psangan pilihan org tua, mula2 mgkn takde feel, lama2 trus feeling tangkap cintan.. Hehehe.. Err.. Sama ke? Ahaks.. ;p

    ~ btol ke dia main gitar tu? mcm polik jo eden nengok..
    .-= farhana´s last blog ..Posisi Apa Kegemaran Anda? =-.

  2. mse 1st dgr,aku xtau si lyana ni yg nyanyi…lagu ni mmg best r bg aku..rentak die best…tpi aku pelik npe sore die dlm lgu ni sdap lak berbanding lgu ‘hey hey hey’ tu…hihihihhiii

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge