Tarikh Pengumuman Keputusan PMR 2009

Salam sejahtera buat semua.

Saja nak kasi cuak dekat adik gua. Hehe. Dia sekarang ni tengah tunggu result PMR. Dalam surat khabar tadi ada disebut yang keputusan PMR 2009 akan diumumkan lagi seminggu iaitu pada 24 Disember 2009. Calon-calon yang berkenaan tu boleh la bersedia di sekolah awal-awal pagi lagi sebab keputusan PMR tersebut akan boleh didapati seawal jam 10 pagi.

Maklumat tentang tarikh pengumuman keputusan peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) 2009 telah diumumkan oleh Ketua Pengarah Pelajaran Datuk Alimuddin Mohd Dom dalam satu kenyataan hari ini.

Sedikit tambahan, kepada calon persendirian, keputusan boleh akan didapati menerusi pos. Tahun ni, seramai 475,182 calon mendaftar untuk peperiksaan PMR.

beliamuda: teringat dekat dua entri yang ditulis berkaitan PMR ni. Satu pasal kisah semasa gua amik PMR masa tingkatan 3 dulu dan satu lagi pasal budak tak puas hati ngan gua sebab soalan spot PMR ni…

175 thoughts on “Tarikh Pengumuman Keputusan PMR 2009

  1. salam,,,,
    hye u all…cmne result kowang,,???
    ok ke??
    aku dah dpt dah…ok lah
    3A 3B 2C
    aku bersyukur la pe yg aku dpt..alhamdulilallah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge