(Gambar) Perodua ViVA ELITE baru

Salam sejahatera buat semua.

Baru-baru ini Perodua telah mengumumkan perberhentian pengeluaran Perodua Kancil yang telah berada di pasaran selama 15 tahun. Maka, berakhirlah sejarah kereta nasional yang paling banyak digunakan di negara kita. Anda setuju?

Pada 23 Julai (hari ini), Perodua telah melancarkan Perodua ViVA ELITE dalam barisan produk Perodua ViVA. Aku bukan nak cerita pasal info kereta tu semua. Tapi aku nak kongsikan gambar-gambar Perodua ViVA ELITE tersebut.

Perodua_Viva_Elite_1

Perodua_Viva_Elite_2

Perodua_Viva_Elite_3

centre_cluster-viva-elite

engine-viva-elite

Segala gambar-gambar dalam ni tidak lain tidak bukan diambil daripada Paultan.org. Korang boleh baca segala maklumat dan info pasal kereta ni di sana. Ada banyak lagi gambar-gambar lain di sana.

beliamuda: riwayat Kancil sebagai kereta rasmi sekolah memandu bakal berakhir. Masa aku on the way ke UTP, ada satu pusat memandu yang baru dibuka dan semua keretanya adalah ViVA…

39 thoughts on “(Gambar) Perodua ViVA ELITE baru

    • setuju.. sekarang pun nampak dah ramai yang pakai.. lagipun ViVA jauh lebih power + jimat minyak berbanding Kancil (kalau nilai dari segi harga pun, macam berbaloi la)

    • memang tak banyak.. tapi kalau lihat gambar perbandingan secara dekat, memang ada perbezaan ketara..
      ada juga spec baru yg ditambah pada varian ELITE…

  1. Pingback: ViVA ELITE: Perbandingan dan Harga | beliamuda {dot} com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge