Finale Cinta Kantoi Edisi 2.0: Beraksi Dalam Rakaman Video

Salam sejahtera buat semua.

Nuar Vanggey SII

Kembali lagi kita dalam Cinta Kantoi Edisi 2.0. Kini kita sudah berada di finale bagi edisi kali ini. Korang dah melawat minisite Samsung Galaxy SII yang saya kongsikan dalam dua entri Cinta Kantoi Edisi 2.0 sebelum ini? Kalau belum, jangan segan-segan untuk ke sana.

Seperti yang ditulis dalam entri kedua Cinta Kantoi Edisi 2.0 sebelum ini, korang boleh berinteraksi dengan video yang memaparkan aksi pengguna-pengguna Samsung Galaxy SII dengan gajet masing-masing.

Continue reading

Sambungan Cinta Kantoi Edisi 2.0: Jom Berinteraksi!

Salam sejahtera buat semua.

Samsung Galaxy SII Minisite

Entah apa mimpi penaberkala bermadah puisi tempoh hari dalam Cinta Kantoi Edisi 2.0? Nak tahu kenapa? Sebab dia dapat awek baru la. Awek bukan sebarang awek. Smartphone Samsung Galaxy SII tu! Ini memang buat saya jeles… >_<

Ingat lagi pesanan terakhir kat bawah entri tu? “Ada video kejutan khas dalam minisite tersebut. Itupun kalau korang dapat jumpa. Hehe… ^_^v

Kalau ada yang membaca pesanan terakhir tu, korang paling kurang pun mesti tengok video-video yang ada kat situ kan? Ada jumpa video yang dimaksudkan tu tak? Kalau belum lagi, mari saya ajar cara-cara untuk berinteraksi dengan video-video di minisite tersebut.

Continue reading